Mgr. Radek Chalupa, ředitel RCC Europe, je autorem knihy Efektivní krizová komunikace – pro všechny manažery a PR specialisty. Kniha vyšla v roce 2012 v renomovaném nakladatelství Grada. Je určena všem, kdo čelí enormnímu zájmu médií a veřejnosti a zároveň musí zajistit vnitřní stabilitu firmy či instituce. Klíčové informace z ní čerpají všichni manažeři a PR specialisté a také všechny veřejně exponované osoby.
Radek Chalupa se v knize Efektivní krizová komunikace věnuje otázce krizové komunikace z pohledu public relations. Zaměřuje se v ní na jednotlivé etapy krizové komunikace – před vypuknutím krize, v čase krize a po jejím vyřešení, stejně jako na okolnosti vzniku krizí, jejich průběh a dopady na fungování firem a institucí.
Autor vychází z toho, že krize představuje hrozbu pro pověst firem a institucí. Jsou s ní spojeny zásadní negativní důsledky pro jejich další existenci a plnění stanovených cílů. Proto navrhuje efektivní komunikační řešení.
Radek Chalupa v knize objasňuje roli médií a novinářů během krizové komunikace a důležitost firemní pověsti v kontextu potřeb a zájmů klíčových zájmových skupin.
A co je důležité – kniha obsahuje řadu příkladů z praxe.
Knihu Efektivní krizová komunikace si obstarejte ve všech dobře zásobených knihkupectvích, případně si ji objednejte přímo v nakladatelství Grada Publishing.
|